Vedoucí ekonomicko-provozního oddělení Galerie Rudolfinum

Galerie Rudolfinum byla založena 1. ledna 1994 jako státní instituce v rámci České filharmonie, se kterou sídlí v historické budově pražského Rudolfina. Galerie je samostatným hospodářským střediskem České filharmonie a spadá pod působení Ministerstva kultury České republiky. Jako výstavní nesbírková instituce (tzv. Kunsthalle) se zaměřuje především na prezentaci současného zahraničního i českého umění.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Vedoucí ekonomicko-provozního oddělení.

Uzávěrka přihlášek: 7. 9. 2025

Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na adresu:

Obrázek 230607_medobrani_poslech_galerie_hires_-c-_luciekrejzlova-33-kopírovat-1.jpg

Co vás na této pozici čeká:

  • plánování, tvorba a kontrola rozpočtu/hospodaření Galerie Rudolfinum jako samostatného střediska státní příspěvkové organizace

  • komunikace s kolegy ohledně čerpání rozpočtů, správa financí galerie – schvalování nákladů, administrativa přijatých a vydaných faktur, činnosti v rámci systému Ekonomického informačního systému JASU CS (MÚZO)

  • příprava ekonomických podkladů a analýz pro vedení galerie zřizovatele a,

  • vedení administrativní a právní stránky – zajištění objednávek, návrhů a správnosti smluv, konzultace veřejných zakázek s právníky, tvorba a kontrola finančního plnění smluv, kontrola archivace smluv a případného zveřejnění v ISRS

  • dohlížení na prodeje vstupenek a zboží galerie, vypracování rozboru tržeb

  • vedení skladové dokumentace a organizace prodeje zboží galerie

  • podílení se na získávání a kontrola financí ze soukromého a veřejného sektoru

  • správa personální agendy provozních pracovníků galerie, plánování směn

  • spolupráce na dalších projektech Galerie Rudolfinum v oblasti výše jmenovaného

Hledáme:

  • proaktivní osobnost s VŠ vzděláním ideálně ekonomického směru nebo se zaměřením na arts management, ale postačí i odpovídající profesní zkušenost na této úrovni

  • aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2

  • praxe alespoň 2 roky na obdobné pozici v ekonomickém oddělení, ve státní (krajské, městské) příspěvkové organizace výhodou

  • analytické myšlení

  • schopnost samostatné práce

  • pozitivní vztah k umění a kultuře

  • aktivní přístup, pečlivost, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti

  • schopnost ctít deadline i pod tlakem

  • výhodou znalost účetnictví a účetního systému JASU

Nabízíme:

  • práci v prestižní galerii vystavující současné mezinárodní umění

  • stabilní a motivační finanční ohodnocení, které odpovídá podmínkám státní příspěvkové organizace

  • platové zařazení v 11. platové třídě dle NV č. 222/2010 Sb. o katalogu prací ve veřejných službách a správě s možností osobního ohodnocení a příplatku za vedení

  • plný pracovní úvazek (popř. 0,5-1 dle domluvy) na dobu určitou s možností prodloužení

  • částečně flexibilní pracovní dobu, příjemný kolektiv a možnost účastnit se společenského života galerie

  • zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, příspěvek na stravné, 5 týdnů dovolené atd.)

  • kulturní benefity

Předpokládané datum nástupu 1. 10. 2025 nebo podle domluvy.

Motivační dopis včetně strukturovaného CV v anglickém jazyce zašlete, prosím, do 7. 9. 2025 na adresu:

Předmět označte názvem „Vedoucí ekonomicko-provozního oddělení“.

Těšíme se s vybranými uchazeči na setkání u osobního pohovoru.

Kariéra v České filharmonii

Jak se v Rudolfinu pracuje a čeho si na práci v ČF ceníme nejvíc. Jak probíhá výběrové řízení. A další informace, které by vás mohly zajímat.

Připojte se k více než 20 tisícům odběratelů

Získejte každé dva týdny nejnovější zprávy z České filharmonie, exkluzivní obsah z magazínu a novinky z Rudolfina.