Hledat

Nezapomeňte

Česká filharmonie si z letošního ročníku ADC Czech Creative Awards – nejprestižnějšího kreativního ocenění v české reklamě – odnáší hned čtyři ocenění. Kampaň Nezapomeňte, která doprovázela naši rezidenci v newyorské Carnegie Hall, získala zlato v kategorii Advertisements for Good, dvě stříbra v kategoriích Campaign: Tactical a Film: Medium Format a bronz za Film Craft: Casting.

Gratulujeme všem, kteří se na kampani podíleli a děkujeme za veškerou podporu.

Více o soutěži

Český týden v Carnegie Hall

Vrcholem Roku české hudby 2024 se stala série koncertů s ryze českým programem na jednom z nejslavnějších světových pódií – v newyorské Carnegie Hall. V rámci Českého týdne se Česká filharmonie pod taktovkou šéfdirigenta Semjona Byčkova vrátila do tohoto slavného sálu poprvé od roku 2018, a to hned se třemi koncerty.

Vokální tvorbu českých skladatelů představil na samostatném koncertě Pražský filharmonický sbor, komorní díla zazněla v podání Pavel Haas Quartetu. Český týden v Carnegie Hall měl i významný edukační přesah – prostor dostali členové Orchestrální akademie České filharmonie a mladí hudebníci z newyorské Carnegie Hall spolu se studenty londýnské Královské hudební akademie.

Přeneste se do New Yorku s námi

Jak probíhaly přípravy?

Chcete do Carnegie? Stačí jen zapnout počítač

Chcete do Carnegie? Stačí jen zapnout počítač
  • Magazín

V letadle panuje mimořádné horko a dusno. Už pátou hodinu v něm sedí jedenáct filharmoniků. Se starostí přemítají, jestli něco nezapomněli v Rudolfinu v ladírně. A mají silný pocit, že ano. Snad noty? Motýlka? Nebo kalafunu na smyčec?

Semjon Byčkov, dirigent. A taky herec

Semjon Byčkov, dirigent. A taky herec
  • Magazín

Zlatým hřebem podzimní kampaně, kterou Česká filharmonie pozve své domácí publikum, aby se online připojilo k její třídenní rezidenci v americké Carnegie Hall, bude televizní spot. Vedle filharmoniků a filharmoniček ve spotu účinkuje i sám jejich šéfdirigent. 

Prezident České republiky Petr Pavel udělil záštitu Českému týdnu v New Yorku.

Děkujeme našim partnerům, štědrým dárcům zapojeným do filantropické kampaně Opus 85 a Nadaci pro rozvoj České filharmonie, kteří cestu do Carnegie Hall podpořili.

Obrázek ppf.png

Globální partner České filharmonie

Obrázek ceska-televize.png

Generální mediální partner
Českého týdne v Carnegie Hall