Jednotlivé vstupenky nelze objednat.
Ohlasy hudebních kritiků po pražské premiéře Tarase Bulby 9. listopadu 1924 v podání České filharmonie a Václava Talicha:
Dílo toto bylo psáno v letech 1915–16, tedy v době světové války, kdy v Janáčkově nitru obzvláště prudce hořel a bouřil velký Čech a spolu i velký, vášnivě zaujatý rusofil. Osud obou slovanských kmenů byl pro Janáčka úzce spjat, a rozhodl-li se tehdy oslaviti hudebně nezničitelnost síly ruského národa, jak je vyjádřena v Gogolově zpracování pověstí o statečně odbojném vůdci záporožských kozáků, Tarasu Bulbovi, ztotožňoval s tím zajisté i nezlomnou víru ve vítězství národa vlastního.
Zdá se mně, že improvizační metoda zde ustoupila vůli k pevné formě, jež ukula organický útvar. Janáčkovy barvy hořely a plály. Vydaly svědectví tentokrát, jakou vnitřní nutností zrodilo se toto dílo, výrazově silné a formálně čisté. Obecenstvo vyslechlo dílo s bezdechým přímo zaujetím a na konec propuklo v jásot, jakému jen málo kdy ve vážných koncertech býváme svědky.